Zgłosiło się do nas biuro projektowe które na przestrzeni ostatnich lat bardzo rozwinęło swoją działalność. Wraz z zwiększeniem ilości klientów i projektów, wzrosła ilość pracowników oraz dokumentów wymienianych pomiędzy pracownikami w ramach projektów a także udostępnianych klientom. Zaczęły pojawiać się problemy z niedostarczeniem projektów, gubione były pliki czy zaprzepaszczane wersje projektów.
Sprawa stawała się coraz bardziej problematyczna ponieważ wprowadzała chaos i dezorganizowała pracę biura. Potrzebne było wdrożenie elementów porządkujących pracę grupową i wymianę dokumentów z klientami
Potrzeby klienta.
Wymagania klienta.
Ponieważ mamy doświadczenie w wszystkich wymaganych obszarach zaproponowaliśmy klientowi następująca procedurę:
Jaki efekt uzyskał klient.
Zapewniamy klientowi wsparcie usług oraz usługę HelpDesk która zawiera wsparcie użytkowników online.
©2021. PUQ sp. z o.o. Wszelkie prawa zastrzeżone