Wsparcie IT - HelpDesk Support

dajemy Ci spokój

Oferta dla lubiących stałe koszty obsługi, czyli abonament

Prowadzisz kancelarię prawniczą, biuro rachunkowe, firmę doradczą, produkcyjną lub inne małe, bądź średniej wielkości przedsiębiorstwo? Zależy Ci na ciągłości działań? Nie możesz pozwolić sobie na jakikolwiek przestój, a jednymi z Twoich priorytetów są bezpieczeństwo Twoich danych, niezakłócona praca czy potwierdzenie legalności wykorzystywanego oprogramowania? Jeśli tak, ta usługa jest dla Ciebie!

Usługa HelpDesk obejmuje także wsparcie wszystkich dodatkowych usług wykupionych w firmie PUQ sp. z o.o.

W obsłudze klienta HelpDesk korzystamy z ponad 20 letniego doświadczenia w różnych obszarach informatyki i delegujemy odpowiednich pracowników do konkretnych typów zadań.

Wsparcie IT

Usługa polegająca na zdalnym administrowaniu komputerem użytkownika. Wystarczy, że zadzwonisz a my pomożemy rozwiązać Twój problem. Wybierz jeden z wygodnych pakietów lub po prostu skorzystaj z pomocy na godziny. Udzielamy też konsultacji jak i innych usług IT dla firm.

W czym możemy Państwu pomóc

  1. Bieżąca obsługa i rozwiązywanie problemów z komputerami w firmie:
    1. aktualizacja oprogramowania,
    2. konfiguracja skrzynek pocztowych,
    3. instalacja oprogramowania,
    4. zarządzanie oprogramowaniem antywirusowym,
    5. fizyczna modernizacja i rekonfiguracja komputerów
    6. zaprojektowanie i konfiguracja planu kopii zapasowych serwerów oraz stacji roboczych.
  2. Wsparcie merytoryczne pracowników w obszarze informatycznym :
    1. zdalnej pracy
    2. personalne ustawienia konfiguracji programów komputerowych,
    3. pomoc w obsłudze i konfiguracji podstawowego oprogramowania,
  3. Wdrożenie, Konfiguracja  i utrzymanie centralek telefonicznych VoIP:
    1. projektowania wewnętrznych sieci telefonicznych,
    2. wdrożenie i wsparcie centralek telefonicznych i telefonów,
    3. projektowanie, konfigurowanie i wdrożenie mechanizmów  takich jak IVR (głosowe menu), grupy telefonów z zapowiedziami, przekierowania i etc.
    4. bieżąca obsługa i rekonfiguracja na potrzeby klienta.
  4. Projektowanie, konfigurowanie, wdrożenie wewnętrznej sieci komputerowej:
    1. Konfigurowanie bezpiecznego dostępu do internetu,
    2. konfigurowanie sieci przewodowej i bezprzewodowej zgodnej z wytycznymi klienta (np.: podział na sieć wewnętrzną, sieć gościa, grupy itp.),
    3. organizacja zdalnego dostępu do zasobów firmy (zdalna praca przez VPN pracowników firmy).
  5. Zgodnie z wytycznymi klienta a zgodnie z najwyższymi standardami konfigurujemy i zarządzamy:
    1. serwerami „Active Directory”,
    2. macierze dyskowe,
    3. serwery druku,
    4. serwerami plików (udzielania zasobów personalnych i grupowych zgodnie z zapotrzebowaniem klienta).
  6. Monitoring VIDEO:
    1. projektowanie i wdrożenie systemu monitoringu według naszych wytycznych,
    2. instalacja i konfiguracje systemu monitoringu,
    3. ustawienia harmonogramu zapisu monitoringu.

 

Czy masz problem z drukarką czy aktualizacją serwera – zawsze z naszej strony zajmie się tym odpowiednia osoba mająca największe doświadczenie w tym konkretnym przypadku.

Jak to wygląda w praktyce

Nazwa abonamentuKomputerySerweryInne urządzeniaObecność administratoraCena netto
Abonament IT «Firma S«1-511~5 godzin miesięcznie500 zł/mc
Abonament IT «Firma M«5-102-32-3~10 godzin miesięcznie1000 zł/mc
Abonament IT «Firma L«10-153-43-4~15 godzin miesięcznie1500 zł/mc
Abonament IT «Firma XL«15-255-65-6~25 godzin miesięcznie2000 zł/mc
Abonament IT «Firma XXL«25-306-76-7~30 godzin miesięcznie2500 zł/mc

Podany cennik jest szacunkowy. Dokładne kwoty obliczymy na podstawie rzeczywistych danych.

*Każdy abonament obejmuje codzienne wsparcie telefoniczne i zdalne administrowanie.

**Wszystkie inne opcje usługi są negocjowane z konsultantem.