Zmiana w Regulaminie Wsparcia Technicznego: Wprowadzenie Opłat za Zgłoszenia Niepilnące Awaryjne Potrzeby

Piątek, Marzec 15, 2024

Szanowni Klienci,

Chcielibyśmy poinformować o istotnej zmianie w naszym Regulaminie Wsparcia Technicznego, która wchodzi w życie od dnia 15.03.2024. Dodaliśmy nowy punkt, dotyczący zgłoszeń, które nie są związane z nagłymi sytuacjami wymagającymi natychmiastowego rozwiązania.

  • Zgodnie z nowym punktem Regulaminu, jeśli zgłoszenie klienta nie dotyczy awaryjnych potrzeb technicznych lub odpowiedź na pytanie znajduje się już w dostępnych Instrukcjach w naszej Bazie Wiedzy, to za obsługę takiego zgłoszenia będzie naliczana opłata.

Prosimy zauważyć, że wprowadzenie tej opłaty ma na celu zoptymalizowanie naszych zasobów oraz umożliwienie szybszej reakcji na rzeczywiste awarie i pilne potrzeby naszych klientów.

Szczegółowe informacje na temat opłat za zgłoszenia niepilnące awaryjne potrzeby znajdują się w naszym zaktualizowanym Regulaminie Wsparcia Technicznego, który jest dostępny na naszej stronie internetowej.

Dziękujemy za zrozumienie i współpracę.

Z poważaniem,

Zespół PUQ

Powered by WHMCompleteSolution

PUQ Mautic