Jak skonfigurować automatyczną odpowiedź na listy w pocztowym WEB panelu?

Aby skonfigurować automatyczną odpowiedź na listy, musisz zalogować się do skrzynki przez WEB (więcej informacji znajdziesz tutaj).

Możesz utworzyć wiadomość, która będzie automatycznie wysyłana w odpowiedzi na wiadomości od użytkowników, gdy nie będziesz w pracy.

Jeśli chcesz, aby w odpowiedzi na wiadomości e-mail od użytkowników spoza Twojej domeny była wysyłana inna wiadomość, możesz utworzyć osobną wiadomość z odpowiedzią.

Automatyczna odpowiedź jest wysyłana do każdego adresata tylko raz w ciągu określonej liczby dni, niezależnie od tego, ile wiadomości ta osoba wysłała do Ciebie w tym okresie. Domyślny okres to siedem dni, ale administrator może zmienić tę wartość.

  1. Przejdź do ustawień.
  2. W ustawieniach wybierz "Powiadomienia o nieobecności".
  3. Zaznacz pole wyboru "Wyślij automatyczną odpowiedź".

  4. W polu tekstowym "Automatyczna odpowiedź" wprowadź wiadomość zwrotną, która zostanie wysłana, gdy będziesz poza pracą.

  5. Jeśli chcesz, aby ta wiadomość została wysłana w określonym przedziale czasu, zaznacz pole wyboru "Wysyłaj odpowiedzi automatyczne w następnym okresie" i wprowadź daty rozpoczęcia i zakończenia wysyłania odpowiedzi automatycznych.

    Jeśli nie określisz okresu, automatyczne odpowiedzi będą wysyłane do momentu wybrania opcji "Nie wysyłaj automatycznych odpowiedzi".

  6. (Niekoniecznie). Jeśli chcesz wysłać kolejną wiadomość do użytkowników spoza domeny, wybierz opcję "Zewnętrzni nadawcy".

    Wybierz typ użytkowników zewnętrznych, którzy otrzymają drugą wiadomość. Domyślnie są to wszyscy spoza Twojej domeny. Jeśli chcesz, aby pierwsza wiadomość została odebrana przez kontakty z Twojej książki adresowej, wybierz z menu dowolnego użytkownika spoza mojej domeny, z wyjątkiem tych dodanych do książki adresowej.

  7. Kliknij przycisk "Zapisz".

  • 1 Użytkownicy uznali za użyteczne
Czy ta odpowiedź była pomocna?

Powiązane artykuły

 Jak pobierać pliki z emaili w Zimbra?

Aby pobrać plik w Zimbra wybierz plik lub wybierz przycisk pobierz. W zależności, od...

 Jak udostępnić foldery konta?

Udostępnianie umożliwia innym dostęp do folderów Twojego konta. Możesz udostępniać foldery...

 Uprawnienia do folderów

Foldery można udostępniać określonym użytkownikom wewnętrznym i zewnętrznym lub udostępniać...

 Jak działają połączone konta z usługą prywatnej chmury plików?

Jeśli klient posiada wykupione dwie usługi - prywatny serwer Zimbra oraz prywatną chmurę plików...

 Jak włączyć powiadomienia w oknie wyskakującym? (WEB interface)

Czy może się zdarzało kiedykolwiek ze czekałeś na ważny mail, ale go przegapiłeś, dlatego że nie...

Powered by WHMCompleteSolution

PUQ Mautic