Jak się zalogować do WEB panelu Administratora?

Aby móc korzystać z pocztowego panelu administratora musisz wykonać następujące kroki:

  1. Otwórz przeglądarkę i wpisz swój link do pocztowego serwera, który otrzymałeś w momencie aktywacji usługi. Alternatywnie możesz uzyskać linki do panelu Administratora usługi "Prywatny serwer mailowy" z Twojego panelu Klienta: 
  2. Następnie wpisz swoje dane do logowania i wybierz "Zaloguj".
  3. Po poprawnym zalogowaniu zostaniesz przeniesiony do panelu administratora serwera pocztowego Zimbra.
  • web, logowanie, mail
  • 0 Użytkownicy uznali za użyteczne
Czy ta odpowiedź była pomocna?

Powiązane artykuły

Jak dodawać / zarządzać użytkownikami z WEB panelu administratora? (zablokowanie / odblokowanie, zmiana hasła konta)

Aby zarządzać użytkownikami należy po zalogowaniu się na WEB admin panel serwera pocztowego...

Jak utworzyć listę dystrybucyjną? (wielu osób na jeden adres pocztowy)

Aby sterować listą dystrybucyjną, po zalogowaniu na WEB admin panel serwera pocztowego  (więcej...

Jakie możliwości w panelu klienta?

Panel serwera pozwala monitorować stan i zasadzać systemem. Żebyś się dostać do opisanych...

Jak sprawdzić rozmiar skrzynki pocztową?

Aby zarządzać rozmiarem skrzynki pocztowej, po zalogowaniu na pocztowy WEB admin panel (więcej...

Jak utworzyć alias? (wielu adresów pocztowych na jedną osobę)

Alias do adresu email jest wygodnym sposobem na podanie alternatywnego, skróconego adresu email...

Powered by WHMCompleteSolution